8 Ağustos 2011 Pazartesi

DENK GELMEK

Evet serde çingenelik var kabul.Her kapı gıcırtısına oynamam ama severim gezmeyi yol yapmayı.Dün gece Hergelemin km. saati 88.888km yi gösterdi sanırım bu yeterli bir açıklama olmuştur.  .Ama asfaltla pek aram yoktur.her fırsatta çıkarım.izole olmamalı yolculuk çünkü.yaşamalı yol, yolculuk dediğin yolda olmaktır varmak değil.otoyollarda insan tanıyamazsın, etrafı inceleyemezsin, tanıyamazsın.Hani hiç gitmediğin bir memlekete gidip de yerel lezzetler varken fast food zincirlerinde yemek yemek gibidir çünkü.ama yoldan çıkmak iyidir.farklı toprağa basarsın; oranın toprağına.oranın suyunu içersin benzinlikten alınan pet su yerine.Ve insan tanırsın hikayeler toplarsın anılar biriktirirsin.bunu anlatırım bir ara şimdiki konumuz bu değil. konumuz şanslı olmak.gereksiz gibi algılansada bu girişi yapmam gerekiyordu.Gezmek için bahane olmasada yaratabilen bir bünyeye sahibim.Bu ruh halini ve keyfi paylaşa bildigim kardeşden de öte dostlarım var çok şükür.Ama böyle bir eşe sahip olamamıştım ömrü hayatımda.çok denedim ama olmadı.Ta ki yakın bir zamana kadar.Ama öle bir tanesine denk geldim ki dedim budur be budur.Gezmeye bahane yaratma konusunda yanında çömez kaldım desem yeridir.Misal evde ıslık çalsam "orda bir köy var uzakta " diye ."ee neduruyoruz hadi gidelim "diyor.kimseye nispet yapmak değil amacım aman ha yanlış anlaşılma olmasın.keyfim yerinde paylaşıyım dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar